Monday, May 27, 2013

KOS VS KUALITI - DIMANAKAH TITIK PERTEMUAN ?

  
KOS VS KUALITI ? DIMANAKAH TITIK PERTEMUAN ? INILAH PERSOALAN YANG SERING MENGHANTUI PENGGUNA , AHLI ,PENGANJUR DAN PEMBEKAL PERKHIDMATAN ?
BAGI PENGGUNA @ PENERIMA BEKALAN,SUDAH SEMESTINYA KOS YANG MURAH & BARANG @ PERKHIDMATAN YANG BERKUALITI YANG MENJADI PILIHAN !
TANYALAH KEPADA SESIAPA PUN ! SUDAH PASTI JAWAPANNYA KUALITI TERBAIK YANG DIPILIH DAN HARGA YANG MURAH !

DALAM PERKHIDMATAN MOTIVASI & TRAINING,RAMAI YANG TAHU BAHAWA TOKOH-TOKOH PERUNDING MOTIVASI @ PAKAR MOTIVASI HEBAT YANG KERAP KELUAR TV  SUDAH PASTI AKAN MENGENAKAN BAYARAN YANG MAHAL & TIDAK BERPATUTAN AKAN DIKENAKAN! ITU ADALAH PANDANGAN SEBAHAGIAN DARIPADA KITA YANG BELUM MENGENALI HATI BUDI PERUNDING MOTIVASI TERSEBUT ! SEBENARNYA,TAK SEMUA YANG POPULAR ITU MENGENAKAN BAYARAN YANG `TERLALU` MAHAL! MUNGKIN ADA ! TAPI TAK SEMUANYA BERTINDAK SEDEMIKIAN !

SUDAH PASTI DIPIHAK PENGENDALI PROGRAM PULA,PERKHIDMATAN YANG TERBAIK DENGAN BAYARAN YANG AGAK `KOMPETETIF` DAN `SETIMPAL` AMAT DIPERLUKAN.
BAGI SESETENGAH PENGANJUR PROGRAM,BAYARAN YANG MAHAL ADALAH `MUSTAHIL` BAGI MEREKA UNTUK MELUNASKANNYA !

SESUNGGUHNYA PERKHIDMATAN TERBAIK & BERKESAN PERLULAH SEPADAN DENGAN BAYARAN YANG DIKENAKAN. APALAH GUNANYA MEMBAYAR DENGAN HARGA YANG MAHAL TETAPI PERKHIDMATAN YANG DIBERIKAN TIDAK MENEPATI PIAWAI YANG DIKEHENDAKI !

BAGI PIHAK KAMI DIKONSULTAN JANA INSAN, YANG PALING PENTING DAN LEBIH DIUTAMAKAN ADALAH MUTU & KEKUATAN PENYAMPAIAN. IMPAK YANG DIHARAPKAN DARI PROGRAM AKAN BERKEKALAN.

HANYA YANG TERBAIK BAKAL KAMI BERIKAN BUAT KLIEN DAN PELANGGAN KAMI !
BAYARAN YANG BAKAL DIKENAKAN CUKUP `SETIMPAL` & `KOMPETETIF` ! YANG PASTI KUALITI PERKHIDMATAN YANG BAKAL DIBERIKAN PASTI MEMUASKAN HATI PELANGGAN KAMI !

JOM ! BERGERAK BERSAMA KONSULTAN JANA INSAN DALAM MENGGERAKKAN POTENSI INSAN BERKELAS DUNIA !


 

No comments: