FACEBOOK:SYEIKH GHANI ALGANUNI

My photo
Pakar Motivasi,Speaker,Fasilitator & Trainer yang berkemahiran tinggi dalam program latihan kemahiran Interpersonal,Komunikasi,Team building dan kecemerlangan akademik.Program Parenting Skill juga disediakan.Mana2 organisasi spt Sekolah,Universiti,Kolej,Agensi Awam & Swasta bolehlah mengatur jadual untuk jalankan training.Motivator bertauliah dlm ESQ.ES2Q,NLP & Critical Thinking Moduls.Call/Mesej/Whatsapp:0194741209

Sunday, May 29, 2011

AKHIRNYA MUNCUL JUA...






Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Setelah sekian lama menjadi peminat setia Rancangan Motivasi Pagi TV 3 dan menjadikan tokoh-tokoh hebat seperti Datuk Dr Fadzillah Kamsah,Dr Tg.Asmadi,Zawawi Ahmad,HM Tuah Iskandar dan ramai tokoh2lain,akhirnya tiba jua giliran diriku untuk menjadi Perunding Motivasi Jemputan TV 3.

Pelawaan yang diterima dari TV 3 disambut dengan hati yang terbuka. Inilah peluang terbaik untukku pergi lebih jauh dalam bidang Motivasi & Training di Malaysia.

Pada tarikh keramat 27.4.2011 telah berlangsungnya rakaman sebanyak 4 Episod untuk slot Motivasi Pagi TV 3 di Restoran Bora Asmara. Alhamdulillah,walaupun baru pertama kali berhadapan dengan kamera secara profesional,rakaman berjalan dengan lancar.

Terimakasih banyak-banyak saya kalungkan buat Farina Pahruddin beserta krew penerbitan yang bertungkus lumus menyiapkan rakaman tersebut. Tak lupa juga buat pengurusan Restoran Bora Asmara yang telah memberi kebenaran untuk menggunakan lokasi Restoran tersebut sebagai lokasi penggambaran.

Akhirnya pada 21.5.2011 & 28.5.2011 yang lalu ,telah tersiar rakaman tersebut di TV 3 pada jam 6.30 pagi. Ucapan tahniah dari rakan-rakan tak putus-putus diterima. 2 siri ( episod ) telah tersiar iaitu Tajuk : Konsisten Teropong Diri ( 21.5.2011 ) & Tajuk : Saya Sedia Sahut Cabaran ( 28.5.2011 ). Kini masih berbaki 2 lagi episod yang belum tersiar .

Tajuk -tajuk yang masih lagi belum disiarkan ialah : Audit Diri Insan Cemerlang  dan Semai Benih Kecemerlangan. Kemungkinan besar 2 episod tersebut akan disiarkan pada 4 Jun & 11 Jun 2011 nanti. Alhamdulillah,respon yang diterima dari rakan,sahabat ,ahli keluarga dan peminat slot Motivasi Pagi cukup memberangsangkan.

Alhamdulillah, hasrat dan cita-cita saya untuk muncul di TV 3 dan berkolaborasi dengan entiti hebat seperti TV 3 akhirnya tercapai jua. Syukur pada Allah SWT kerana telah memberi peluang,ruang dan rezeki ini buat diri saya. Peluang ini akan saya gunakan sebaik mungkin untuk mendidik masyarakat dan memandaikan bangsa. Moga usaha murni ini terus diberkati Allah SWT.

Kepada rakan2 yang memerlukan khidmat bakti saya dalam mana-mana program motivasi ,bolehlah hubungi saya ditalian 019-4741209 @ 04-4219069.

Moga kita terus sama-sama menimba ilmu dari Rancangan Motivasi TV 3.

Sekian,

Salam Motivasi dan Salam Sukses

Yang Ikhlas
Tn.Abd.Ghani Yusof
Pakar Motivasi Dinamika Diri
Sg.Petani,Kedah D.Aman.

No comments:

JADILAH INFLUENCER YANG TERBAIK BUKAN SETAKAT RAMAI FOLLOWER JER

 ALHAMDULILLAH.. DUNIA IT SEMAKIN CANGGIH DAN SEMAKIN MEREBAK DENGAN CEPAT.KALAU DULU FB JER JADI TUMPUAN.KINI BILA ADA INSTAGRAM DAN AKAUN...