FACEBOOK:SYEIKH GHANI ALGANUNI

My photo
Pakar Motivasi,Speaker,Fasilitator & Trainer yang berkemahiran tinggi dalam program latihan kemahiran Interpersonal,Komunikasi,Team building dan kecemerlangan akademik.Program Parenting Skill juga disediakan.Mana2 organisasi spt Sekolah,Universiti,Kolej,Agensi Awam & Swasta bolehlah mengatur jadual untuk jalankan training.Motivator bertauliah dlm ESQ.ES2Q,NLP & Critical Thinking Moduls.Call/Mesej/Whatsapp:0194741209

Sunday, September 29, 2013

MENABUR BAKTI DIBUMI KELAHIRAN - KEM PERKASA DIRI SMA KHAIRIAH,KUALA TERENGGANU





ALHAMDULILLAH...Segala Puji & Syukur padaMu Tuhan kerana masih lagi mencurahkan kasih sayangMu pada diri ini..
Kesihatan & Kudrat yang masih ada ini mampu menggerakkan Potensi,Bakat,Kecenderungan & Motivasi Diri orang lain.
Semalam,tanggal 29.9.2013 ( Ahad ) bertempat di Dewan B Kompleks Yayasan Pembangunan Keluarga Terengganu,berlangsung satu seminar yang dianjurkan oleh SMA Khairiah,Kuala Terengganu yang memfokuskan persediaan pelajar-pelajar SPM untuk menghadapi peperiksaaan.
Selaku Motivator yang diundang khas,saya telah mengajak peserta2 saya untuk menilai kembali diri sendiri,sejauhmanakah persediaan yang telah dibuat bagi menghadapi SPM.Analisis SWOT & SOIF telah digunakan sebagai medium untuk menilai kekuatan,kelemahan,peluang dan ancaman yang dimilik oleh keseluruhan calon SPM 2013 sekolah tersebut.
Selama sehari suntuk saya berkongsi idea,pandangan,tips dan rahsia kejayaan buat pelajar-pelajar SMA Khairiah.Semoga 3 slot utama yang berjaya disampaikan itu mampu melonjakkan potensi pelajar-pelajar SPM SMA Khairiah. InsyaAllah.
Seterusnya esok 30.9.2013 bakal meneruskan jihad Motivasi di lapangan sekolah lama saya ,Sekolah Berprestasi Tinggi SMAASZA ,Batu Buruk.
Jumpa saya disana ya !

Salam Motivasi & Salam Sukses

Tn.Abd.Ghani bin Yusof
Konsultan Jana Insan
( Master Trainer/Speaker/Motivator )
019-4741209 @ 04-4246033

No comments:

JADILAH INFLUENCER YANG TERBAIK BUKAN SETAKAT RAMAI FOLLOWER JER

 ALHAMDULILLAH.. DUNIA IT SEMAKIN CANGGIH DAN SEMAKIN MEREBAK DENGAN CEPAT.KALAU DULU FB JER JADI TUMPUAN.KINI BILA ADA INSTAGRAM DAN AKAUN...