FACEBOOK:SYEIKH GHANI ALGANUNI

My photo
Pakar Motivasi,Speaker,Fasilitator & Trainer yang berkemahiran tinggi dalam program latihan kemahiran Interpersonal,Komunikasi,Team building dan kecemerlangan akademik.Program Parenting Skill juga disediakan.Mana2 organisasi spt Sekolah,Universiti,Kolej,Agensi Awam & Swasta bolehlah mengatur jadual untuk jalankan training.Motivator bertauliah dlm ESQ.ES2Q,NLP & Critical Thinking Moduls.Call/Mesej/Whatsapp:0194741209

Wednesday, June 13, 2012

SESI RAKAMAN GEN Y - MUSIM BARU - TAJUK `MAIN2 MASA KERJA & KERJA MAIN2 "



Alhamdulillah,syukur pada Allah SWT kerana dengan izin dan kehendakNya saya telah dilamar oleh saudara Hisham,Penerbit Rancangan Generasi Y ( Gen-Y Musim baru ) untuk buat rakaman bagi rancangan tersebut pada 5.6.2012 ( selasa ) di Studio 1, Wisma TV Angkasapuri.
Tajuk yang diutarakan pada Program tersebut adalah hasil tulisan & entri saya di facebook yang telah menarik minat saudara Hisham( Penerbit ) yang berbunyi : `Main-main semasa kerja & Kerja main-main" .Topik ini telah berjaya menarik minat penerbit dan pihak produksi Gen Y.
Rakaman ini telah berjaya dibuat selama 1 jam 30 minit yang berlangsung di Studio 1. Terimakasih diucapkan pada pihak RTM,Penerbit Rancangan Gen-Y Musim Baru,Encik Hisham,barisan Penolong Penerbit,Krew penerbitan dan semua yang terlibat dalam proses rakaman tersebut. Insya-Allah,jika tiada aral melintang,ianya akan disiarkan tidak lama lagi.
Insya-Allah,saya akan bekerjasama lagi dengan pihak RTM dilain-lain masa dan dilain program.Terimakasih sekali lagi saya ucapkan pada Encik Hisham dan barisan krew penerbitan diatas layanan yang baik sepanjang proses rakaman.
sekian,wassalam

No comments:

JADILAH INFLUENCER YANG TERBAIK BUKAN SETAKAT RAMAI FOLLOWER JER

 ALHAMDULILLAH.. DUNIA IT SEMAKIN CANGGIH DAN SEMAKIN MEREBAK DENGAN CEPAT.KALAU DULU FB JER JADI TUMPUAN.KINI BILA ADA INSTAGRAM DAN AKAUN...