FACEBOOK:SYEIKH GHANI ALGANUNI

My photo
Pakar Motivasi,Speaker,Fasilitator & Trainer yang berkemahiran tinggi dalam program latihan kemahiran Interpersonal,Komunikasi,Team building dan kecemerlangan akademik.Program Parenting Skill juga disediakan.Mana2 organisasi spt Sekolah,Universiti,Kolej,Agensi Awam & Swasta bolehlah mengatur jadual untuk jalankan training.Motivator bertauliah dlm ESQ.ES2Q,NLP & Critical Thinking Moduls.Call/Mesej/Whatsapp:0194741209

Sunday, May 25, 2008

MANFAATKAN CUTI PERSEKOLAHAN ANAK ANDA

assalamualaikum wrh matullahi wabarakatuh....

selamat bertemu kembali di arena MOTIVASI DINAMIKA DIRI dan selamat 'melayan' kerenah dan 'tuntutan' anak-anak anda semasa cuti persekolahan....

aku seperti biasa.... mengatur jadual tusiyen dan kelas mengaji anak perempuan aku yang bernama Syaza Aieman Hanani...

kedua... melayan kerenah si'kecik' yang bernama DaraFarhani....walaupun memenatkan tapi cukup'menyeronokkan' ...

berbalik kepada MOTIVASI....aku tengah free sekarang..tak de pun jemputan ceramah semasa cuti ni...kenapa eek! takde orang yang anjurkan kursus motivasi sepanjang cuti ni kot....?

ataupun... memang sekarang ni orang cukup berkira dengan duit....tak sanggup nak habiskan duit semata-mata nak hantar anak pergi ' berubah' dan'perbaiki' diri.......

wallahu a'lam...tuhan saja yang tahu...

tapi jika ada orang @ korporat@ oraganisasi yang sudi dapatkan khidmat aku,aku sedia mencurahkan bakti sebaik mungkin...

aku akan buatkan mereka sedar,sedih,sebak,meruntun jiwa dan sedia untuk 'berubah'...

pendekatan aku nampak tegas dan bersemangat,tetapi aku boleh berubah menjadi manusia yang ' peramah' dan 'penyayang'....

aku nak lihat anak melayu berjaya....
aku nak lihat anak melayu hebat..
aku nak lihat melayu punyai jati-diri..
aku nak lihat melayu jadi cemerlang...
aku nak lihat melayu punyai potensi besar...

terpulanglah kepada kalian semua......

aku akan cuba perbaiki segala yang 'rosak' dan ' perbaharui' apa yang lama....

sekian .selamat bercuti dan selamat 'muhasabah diri........

wassalam
TUAN ABD.GHANI YUSOF AL-BESUTI
KONSULTAN JANA INSAN
BPJ,SG.PETANI,KEDAH...

No comments:

JADILAH INFLUENCER YANG TERBAIK BUKAN SETAKAT RAMAI FOLLOWER JER

 ALHAMDULILLAH.. DUNIA IT SEMAKIN CANGGIH DAN SEMAKIN MEREBAK DENGAN CEPAT.KALAU DULU FB JER JADI TUMPUAN.KINI BILA ADA INSTAGRAM DAN AKAUN...