FACEBOOK:SYEIKH GHANI ALGANUNI

My photo
Pakar Motivasi,Speaker,Fasilitator & Trainer yang berkemahiran tinggi dalam program latihan kemahiran Interpersonal,Komunikasi,Team building dan kecemerlangan akademik.Program Parenting Skill juga disediakan.Mana2 organisasi spt Sekolah,Universiti,Kolej,Agensi Awam & Swasta bolehlah mengatur jadual untuk jalankan training.Motivator bertauliah dlm ESQ.ES2Q,NLP & Critical Thinking Moduls.Call/Mesej/Whatsapp:0194741209

Monday, May 19, 2008

akulah motivator


sesiapa yang berminat nak dapatkan khidmat bakti aku,boleh le contact aku di talian 019-4741209 @ 019-4211857 @ telefon pejabat aku 04-4219069


atau e-mail sahaja : fahanie_793 @yahoo.com.my


Program Motivasi aku bukan setakat ceramah pengisian kosong tetapi ia merangkumi pelbagai aspek samaada :

-pembinaan rohani

-pembinaan sakhsiah

-pembinaan karektor

-pembinaan jati-diri

-pembinaan sikap positif

-pembinaan semangat kumpulan

-pembinaan rohani

-pembinaan roh keimanan

-pembinaan akal

-pembinaan jiwa

-pembinaan kematangan


kalau ada kesempatan, silalah hadiri ceramah motivasi dimana-mana tempat yang telah ditetapkan ( berdasarkan ketetapan penganjur )...


Lokasi dan waktu terdekat:


1- Ceramah Pembinaan Akhlak Program Khemah Ibadat SMK Merbok ( jumaat-23 mei 2008 )

2- Ceramah Pencegahan Penggunaan Dadah,Rokok dan Arak SMK Sg.Bayor, Perak ( khamis-26 jun 2008 )


dan banyak lagi ceramah-ceramah Motivasi Kendalian aku yang belum di 'confirmkan' tarikhnya.


sebelum ni,aku dah memotivasikan hampir 10,000 pelajar di Kedah,Penang,Perak dan Perlis.

Cuma aku tunggu jemputan dari negeri Kelantan,Terengganu dan Pahang.


Buatlah perancangan dan sama-samalah kita bina semangat pelajar-pelajar,belia dan remaja kita.


kalau bukan kita,siapa lagi... terutama guru-guru....

ingatlah,tugas kita bukan setakat mengajar makan gaji tapi usahalah sikit untuk 'berkoraban' membina masyarakat berilmu,bersakhsiah dan berbudipekerti mulia dengan penganjuran kem,ceramah,kursus-kursus MOTIVASI......


AKU YANG BERGELAR ' TUAN ABD.GHANI YUSOF' BERSEDIA MEMENUHI UNDANGAN DIMANA JUA DAERAH ,KAMPUNG,DESA,KOTA,PUNCAK BANJARAN .....


SIAPALAH AKU.....KALAU BUKAN UNTUK DILAHIRKAN 'MEMOTIVASIKAN' MANUSIA YANG BERGELAR 'MELAYU' DAN'BERIKTIKAD' ISLAM......


HUBUNGILAH AKU JIKA SUDI...........

WASSALAM

TUAN ABD.GHANI YUSOF

TERATAK FAHANIE,SG.PETANI

KEDAH DARUL AMAN.

No comments:

JADILAH INFLUENCER YANG TERBAIK BUKAN SETAKAT RAMAI FOLLOWER JER

 ALHAMDULILLAH.. DUNIA IT SEMAKIN CANGGIH DAN SEMAKIN MEREBAK DENGAN CEPAT.KALAU DULU FB JER JADI TUMPUAN.KINI BILA ADA INSTAGRAM DAN AKAUN...