FACEBOOK:SYEIKH GHANI ALGANUNI

My photo
Pakar Motivasi,Speaker,Fasilitator & Trainer yang berkemahiran tinggi dalam program latihan kemahiran Interpersonal,Komunikasi,Team building dan kecemerlangan akademik.Program Parenting Skill juga disediakan.Mana2 organisasi spt Sekolah,Universiti,Kolej,Agensi Awam & Swasta bolehlah mengatur jadual untuk jalankan training.Motivator bertauliah dlm ESQ.ES2Q,NLP & Critical Thinking Moduls.Call/Mesej/Whatsapp:0194741209

Thursday, April 18, 2013

KALENDER MEI 2013 - ANTARA CUTI PENSYARAH VS FREELANCE MOTIVATOR / TRAINER/SPEAKER

ALHAMDULILLAH.. bulan april 2013 sudahpun masuk minggu ketiga ! bermula minggu depan dari 22.4.2013 sehingga 30.4.2013 ,para pelajar Kolej Matrikulasi akan menduduki Exam terakhir mereka selama 2 minggu. Inilah penentuan masa depan mereka. Saya doakan mereka semua mampu mencapai keputusan Cemerlang sepertimana yang diharapkan oleh mereka,harapan ibubapa mereka,para pensyarah dan warga pengurusan kolej matrikulasi masing-masing.

InsyaAllah..Bermula 1 Mei 2013 sehingga 20.5.2013 nanti saya akan bercuti dari menyampaikan kuliah & Tutorial di Kolej Matrikulasi selama 2 minggu lebih ! Maka,dalam cuti inilah saya akan kembali sibuk memenuhi undangan menyampaikan Ceramah Motivasi dan menguruskan Seminar-Seminar Latihan serta Kursus diseluruh pelusuk tanahair.

Setakat ini jadual saya ( sepanjang Cuti tersebut ) hanya ada 2 program yang dirancang & ditempah oleh Jabatan kerajaan & badan Berkanun.

Antaranya :

1- 7,8 & 9.5.2013 - Program Peningkatan Kualiti Warga LHDN Penang di Langkawi - ( Belum Confirm kerana pihak pengurusan LHDN terlalu sibuk dengan Bulan Pembayar Cukai )

2- 12 & 13.5.2013 - Program Warga pengurus Koperasi SKM Wilayah Utara bertempat di Pantai Merdeka Resort - setakat ini,statusnya Confirm.

Mana-mana tarikh lain masih belum terisi & masih Kosong ( ada vacancy ),So kepada mana-mana Organisasi,GLC,Jabatan Kerajaan,Swasta dan NGO yang memerlukan khidmat bakti saya,bolehlah arrange dan buat MOU dengan pihak kami di KONSULTAN JANA INSAN bagi mengisi program2 yang dirancang oleh pihak tuan/puan.

Kami bersedia memikul amanah yang diberikan ! Janji kami..Kami akan berikan yang TERBAIK ..InsyaAllah..

Salam Motivasi & Salam Sukses

Yang Bersedia Menggerakkan Potensi Anda

Tn.Abd.Ghani bin Yusof
CEO,Founder,Master Trainer,Senior Speaker dan Motivator
Konsultan Jana Insan
SP
19.4.2013 - Jumaat Sayyidul Ayyam

No comments:

JADILAH INFLUENCER YANG TERBAIK BUKAN SETAKAT RAMAI FOLLOWER JER

 ALHAMDULILLAH.. DUNIA IT SEMAKIN CANGGIH DAN SEMAKIN MEREBAK DENGAN CEPAT.KALAU DULU FB JER JADI TUMPUAN.KINI BILA ADA INSTAGRAM DAN AKAUN...