FACEBOOK:SYEIKH GHANI ALGANUNI

My photo
Pakar Motivasi,Speaker,Fasilitator & Trainer yang berkemahiran tinggi dalam program latihan kemahiran Interpersonal,Komunikasi,Team building dan kecemerlangan akademik.Program Parenting Skill juga disediakan.Mana2 organisasi spt Sekolah,Universiti,Kolej,Agensi Awam & Swasta bolehlah mengatur jadual untuk jalankan training.Motivator bertauliah dlm ESQ.ES2Q,NLP & Critical Thinking Moduls.Call/Mesej/Whatsapp:0194741209

Tuesday, April 9, 2013

LAHIRKAN RAMAI GENERASI `PELAJAR SUPER` SEKOLAH @ INSTITUSI ANDA ?


Tahun 2013 sudah pun menjangkau ke bulan April ! Pelbagai aktiviti ,program dan kaedah telah dijalankan oleh pihak sekolah,universiti @ IPT samada secara berkala atau secara ad-hoc bagi memastikanpencapaian pelajar meningkat dan mampu meraih kejayaan cemerlang dalam peperiksaan.
Antara orang yang paling sibuk dalam menguruskan program - program kecemerlangan pelajar ialah para kaunselor atau pegawai psikologi disetiap sekolah @ organisasi akademik ! Ketika inilah para Motivator,Speaker atau Inspirator sibuk memenuhi undangan mengendalikan program-program kecemerlangan akademik di sekolah,IPT dan Kolej-kolej yang terbabit. Pelbagai kaedah,modul,teknik dan pendekatan yang telah digunakan oleh barisan Motivator,Kaunselor,Speaker atau Inspirator yang terpilih dalam menggerakkan potensi pelajar-pelajar diinstitusi terbabit .
Kami di KONSULTAN JANA INSAN dengan berbekalkan MODUL `MODID` ( MOTIVASI DINAMIKA DIRI ) mempunyai pelbagai kaedah & pendekatan dalam menggerakkan potensi pelajar-pelajar diInstitusi - institusi yang terpilih .
TERBUKTI - telah banyak sekolah-sekolah,IPT,Kolej2 yang terpilih telah menggunakan kaedah ,modul dan pendekatan yang dipelopori oleh pihak kami di Konsultan Jana Insan .
Kaedah-kaedah yang digunakan cukup berkesan & mampu untuk menggerakkan potensi yang dimiliki oleh pelajar-pelajar ,apatah lagi mereka yang berada ditahun peperiksaan penting sperti PMR,SPM,STPM dan bakal menduduki tahun akhir di Universiti !
Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang modul MODID, kepada mana-mana organisasi yang berminat dan berhajat,bolehlah menghubungi pihak kami di talian 019-4741209 @ 04-4246033. Kami bersedia untuk menggerakkan potensi pelajar-pelajar sekolah anda ! Kami akan berusaha mencungkil seberapa ramai pelajar-pelajar yang berpotensi untuk diangkat menjadi PELAJAR SUPER !

Kepercayaan pihak anda kepada kami,cukup kami hargai ! 

Yang Bersedia Menggerakkan Potensi Pelajar Anda

Tn.Abd.Ghani bin Yusof
Master Trainer/Speaker/Motivator/Inspirator
Konsultan Jana Insan 
SP.

No comments:

JADILAH INFLUENCER YANG TERBAIK BUKAN SETAKAT RAMAI FOLLOWER JER

 ALHAMDULILLAH.. DUNIA IT SEMAKIN CANGGIH DAN SEMAKIN MEREBAK DENGAN CEPAT.KALAU DULU FB JER JADI TUMPUAN.KINI BILA ADA INSTAGRAM DAN AKAUN...