YOUR PROFESIONAL SPEAKER

My photo
Pakar Motivasi,Speaker,Fasilitator & Trainer yang berkemahiran tinggi dalam program latihan & modul pembinaan modal insan serta pembentukan karektor Melayu Muslim.Modul MODID adalah gabungan beberapa modul training seperti ESQ,ES2Q,NLP,Self-Hypnosis,Anchoring,Inner Strength Reflection dan Modul bersifat Ketuhanan/Islamic Moduls.

Saturday, January 7, 2017

MERANCANG & MELAKSANA UNTUK BERJAYA DI TAHUN 2017



TAHUN BARU DATANG LAGI ..2016 kita tinggalkan dengan penuh nostalgik. ada yang indah,ada yang kurang enak. Yang Indah kita kenangkan sampai bila-bila. Yang kurang enak atau kurang efektif,kita perbaiki dan tambah baik . 2017 kita sambut dengan penuh debaran tetapi diseiringkan dengan seribu harapan & keyakinan yang tinggi.

Disini dicadangkan beberapa Program Motivasi dan Pembangunan Potensi Pelajar yang amat SESUAI dan SERASI dilaksanakan di awal tahun 2017 : 

1- Sistem Belajar yang Efektif ( JANUARI - MAC )
2- Program Penetapan Hala Tuju Pelajar ( PPHTP )- ( JAN & FEBRUARI )
3- Program Kepimpinan ( Future Leader ) untuk barisan pengawas & pemimpin pelajar- ( JANUARI - MAC 2017 )

4- Program Pembangunan Potensi pelajar kelas belakang ( JAN- APRIL 2017 )
5- KHEMAH IBADAH @ QIAMULAIL - MOQIAM ( MOTIVASI + QIAMULAIL ) - ( JANUARI - MEI 2017 )
6- PROGRAM DINAMIK BICARA PENTAS - KHUSUS BUAT PEMIMPIN PELAJAR - JAN-MAC 2017

Kalau ada budget ,buatlah secara ada budget ! Jika tak ada budget,jangan abaikan langsung ! Buatlah secara tak de budget ! 
Kita hanya mencadang ! Nak seribu daya,tak nak seribu dalih..Berdalih cukup mudah ! Berusaha sememangnya PERIT dan Menyusahkan ..


MODID ( Motivasi Dinamika Diri ) sedia membantu mana-mana sekolah,IPTA,IPTS,Kolej dan Institusi Pendidikan yang memerlukan khidmat bakti kami.

Tangan dihulur khidmat bakti dipelawa. 

Semoga tahun 2017 menjadi tahun yang paling BERKESAN dalam hidup kita.InsyaAllah.Amin

Boleh SMS/Mesej/Whatsapp ke talian 019-4741209 @ bercakap secara direct dengan Pakar Motivasi pelajar : Master Trainer Tn Abd.Ghani Yusof @ Mr AGY.

Wassalam.

No comments: