Tuesday, April 15, 2014

MODUL `TEKNIK MEMIKAT PELANGGAN ` BERJAYA DISEMPURNAKAN -JAKEL











ALHAMDULILLAH..PADA 14.4.2014 BERTEMPAT DI INSPIN,ALOR SETAR BERLANGSUNG SEMINAR` SEHARI PENINGKATAN KUALITI PEKERJA KORPORAT `ANJURAN PENGEDAR TEKSTIL DAN KAIN TERBESAR DISEBELAH UTARA `JAKEL`

PROGRAM BERMULA SEAWAL JAM 8.30 PAGI DAN BERAKHIR PADA JAM 4.30 PETANG. SEBANYAK 3 SLOT TELAH DISAMPAIKAN ( 6 JAM ). SLOT-SLOT TELAH DIKENDALIKAN SECARA PROFESIONAL OLEH TRAINER SAYA USTAZ ZHOF DAN SAYA SENDIRI SELAKU MASTER TRAINER.

ANTARA KANDUNGAN MODUL `TEKNIK MEMIKAT PELANGGAN SECARA PROFESIONAL` IALAH :

1- KREDIBILITI SEORANG LEADER KORPORAT `JAKEL`
2- AURA & KUALITI SEORANG KETUA KORPORAT 
3- TEKNIK MEMIKAT PELANGGAN SECARA PROFESIONAL
4- TEKNIK MEMUJUK PELANGGAN
5- TEKNIK MEMPENGARUHI MOOD & EMOSI PELANGGAN
6- MENANGANI SIKAP PELANGGAN YANG EGO
7- TEKNIK MEMENANGI SEMULA PELANGGAN YANG LARI & BERPALING TADAH
8- TEKNIK MEMUKAU PELANGGAN DENGAN SKILL KOMUNIKASI TERANCANG
9-  TEKNIK MENGEMBALIKAN SEMULA KEYAKINAN PELANGGAN YANG KIAN PUDAR
10- TEKNIK MENEGUR PEKERJA BAWAHAN YANG BERMASALAH

ALHAMDULILLAH,RESPON YANG DITERIMA CUKUP POSITIF. DIFAHAMKAN PENGARAH URUSAN JAKEL MEMOHON UNTUK DIADAKAN LAGI KURSUS INI SECARA BERSIRI BAGI MENINGKATKAN LAGI KUALITI PENYAMPAIAN PARA JURUJUAL JAKEL YANG TELAH SAYA JENAMAKAN SEMULA SEBAGAI `EKSEKUTIF JUALAN`.

SEMOGA PERKONGSIAN SELAMA SEHARI ITU MAMPU MENINGKATKAN KUALITI DIRI DAN SEMANGAT YANG ADA PADA DIRI PETUGAS JAKEL.

SEMOGA SYARIKAT `JAKEL ` YANG SAHAMNYA SERATUS PERATUS MILIK BUMIPUTERA INI MAMPU BERSAING DIPERSADA PERNIAGAAN DAN MAMPU MUNCUL ANTARA PEMBEKAL & PENGEDAR TEKSTIL BERTARAF DUNIA,INSYAALLAH.

SALAM MOTIVASI & SALAM SUKSES

TN.ABD.GHANI BIN YUSOF
CEO & MASTER TRAINER
KONSULTAN JANA INSAN
019-4741209 @ 04-4246033

No comments: