FACEBOOK:SYEIKH GHANI ALGANUNI

My photo
Pakar Motivasi,Speaker,Fasilitator & Trainer yang berkemahiran tinggi dalam program latihan kemahiran Interpersonal,Komunikasi,Team building dan kecemerlangan akademik.Program Parenting Skill juga disediakan.Mana2 organisasi spt Sekolah,Universiti,Kolej,Agensi Awam & Swasta bolehlah mengatur jadual untuk jalankan training.Motivator bertauliah dlm ESQ.ES2Q,NLP & Critical Thinking Moduls.Call/Mesej/Whatsapp:0194741209

Monday, November 1, 2010

PAKEJ MOTIVASI + QIAMULAIL ( MOQIAM )

Program Dakwah di sekolah-sekolah kendalian Kementerian Pelajaran perlu diteruskan. Ini bertepatan dengan turunnya peruntukan untuk mengendalikan program tersebut ( dalam sehari dua ni ). Maka tidak dapat tidak,pihak panitia Pend.Islam dengan kerjasama Unit Bimbingan & kaunseling perlu mengatur program ini secepat mungkin sebelum cuti sekolah bermula.

Atas keperluan ini, pihak kami ( Konsultan Jana Insan ) dibawah kendalian Tn.Abd.Ghani Yusof bersedia untuk memenuhi undangan mengendalikan program tersebut disekolah-sekolah. Pihak sekolah cuma sediakan peserta & makan minum,manakala pengisian program serahkan saja pada pihak kami:

Antara kandungan Program yang kami tawarkan :

1- Solat maghrib & Isyak berjemaah ( dipimpin oleh Tn.Abd.Ghani sendiri )
2 .Bacaan Yassin ( selepas maghrib )
3. Kuliah Maghrib ( selepas bacaan yasin )
4. Slot Utama : Ceramah Motivasi + Kerohanian : 9.00 - 11.30 pm
5. Sesi Refleksi Diri @ katarsis : 11.30 -12.00 pm
6  12.00 - 4.30 ( rehat / tidur )
7. 4.30 - 5.30 ( Himpunan Solat Sunat )
8. 5.30 - Solat Subuh
9. 5.45- 6.30 - Kuliah Subuh

Jadi,guru -guru agama disekolah masing2 tidak perlu risau untuk mencari Pakar Motivasi yang berlatar-belakangkan pendidikan Agama bagi menggerakkan program ini. Hubungi saja,kami sedia memberi khidmat bakti & sumbangan.

Jangan Risau, khidmat bakti kami pasti `mengesankan` & mampu menerbitkan rasa `beragama` dijiwa peserta-peserta. inilah yang kami namakan `MOQIAM `.

Tn.Abd.Ghani Yusof
Pakar Motivasi Dinamika Diri ( MODID )

No comments:

JADILAH INFLUENCER YANG TERBAIK BUKAN SETAKAT RAMAI FOLLOWER JER

 ALHAMDULILLAH.. DUNIA IT SEMAKIN CANGGIH DAN SEMAKIN MEREBAK DENGAN CEPAT.KALAU DULU FB JER JADI TUMPUAN.KINI BILA ADA INSTAGRAM DAN AKAUN...