FACEBOOK:SYEIKH GHANI ALGANUNI

My photo
Pakar Motivasi,Speaker,Fasilitator & Trainer yang berkemahiran tinggi dalam program latihan kemahiran Interpersonal,Komunikasi,Team building dan kecemerlangan akademik.Program Parenting Skill juga disediakan.Mana2 organisasi spt Sekolah,Universiti,Kolej,Agensi Awam & Swasta bolehlah mengatur jadual untuk jalankan training.Motivator bertauliah dlm ESQ.ES2Q,NLP & Critical Thinking Moduls.Call/Mesej/Whatsapp:0194741209

Monday, April 27, 2009

aku jadi ketua jurulatih modul integrasi PLKN























tahniah pada diri sendiri...kah..kah..kah... dan thanks to Starza Corporation yang lantik aku... beri kepercayaan yee... inilah yang dikatakan hebat... baru pergi kursus TOT 3 hari..mereka dah nampak talent aku...macam tak percaya wooo....














aku terpaksa control 5 orang jurulatih yang gila-gila tapi sporting......














pelatih-pelatih siri satu pula baik-baik dan talented semuanya..bagus ...senang beri arahan pada mereka... apapun aku ucap tahniah pada kesemua jurulatih modul integrasi bawah aku yang memang berbakat besar dan berilmu pengetahuan....














banyak input yang telah mereka berikan kepada pelatih-pelatih plkn di Kem Damai Park resort...














hari last rasa sedih sangat..sebab terpaksa keluar dari Kem Damai Park... kebetulan pulak petang tu aku terpaksa bergegas ke Johor untuk Motivasi seni sentuhan Hati bersama partner aku iaitu ustaz sopian salleh....SMK perempuan Abu Bakar Muar Johor....














3 hari aku kat Johor...seronok dan gembira pasal pengalaman dan tunjuk ajar kita dihargai oleh peserta kursus apatah lagi disanjung melangit oleh pengetua sekolah dan para guru disana...














Letih memang meletihkan tapi..inilah tugas motivator,....














Balik pula terpaksa naik Bas dipuduraya dan sampai di Sg.petani jam 10.45 malam.esoknya terpaksa kesekolah pulak.... inilah rutin harian aku...














moga Allah beri kekuatan pada aku ....agar aku dapat teruskan niat murni aku ini...aku mahu modul aku ini dikenali keserantau nusantara....














sekian,wasalam...

No comments:

PERTENGAHAN TAHUN DAH.EXAM KIAN DEKAT.MOTIVASI MASIH RENDAH?

 ALHAMDULILLAH. HARI INI SUDAH MASUK HARI KE 20 SAMBUTAN AIDIL FITRI DIMANA-MANA TERMASUK SEKOLAH & INSTITUSI PENGAJIAN TINGGI. 10 HARI ...