FACEBOOK:SYEIKH GHANI ALGANUNI

My photo
Pakar Motivasi,Speaker,Fasilitator & Trainer yang berkemahiran tinggi dalam program latihan kemahiran Interpersonal,Komunikasi,Team building dan kecemerlangan akademik.Program Parenting Skill juga disediakan.Mana2 organisasi spt Sekolah,Universiti,Kolej,Agensi Awam & Swasta bolehlah mengatur jadual untuk jalankan training.Motivator bertauliah dlm ESQ.ES2Q,NLP & Critical Thinking Moduls.Call/Mesej/Whatsapp:0194741209

Sunday, November 25, 2018

SEMINAR `SBRB `( SERONOK BEKERJA REZEKI BERKAT )

Apa khabar warga pekerja sekelian. Moga sihat dan sukses hendaknya. Jika ingin tingkatkan kualiti kerja dan dalam waktu yang sama mahu perolehi keberkatan dalam bekerja maka usahakanlah untuk anjurkan Seminar SBRB ( Seronok Bekerja Rezeki Berkat ) dipremis perniagaan anda,premis jabatan anda samada sektor awam ,juga sektor korporat.Antara intipati modul : 

1-Tips Keseronokan Bekerja,Cipta bahagia ditempat kerja
2-Teknik selesai masalah ditempat kerja
3- Komunikasi Efektif dipejabat,
4- Teknik mempengaruhi Bos dan rakan sekerja 
5- Terap Roh IKHLAS dalam bekerja.
6- Teknik tingkatkan MOOD bekerja
7- Mengawal tekanan bebanan tugas
8- Cipta keseronokan bekerja dalam suasana harmoni





Jika Organisasi anda ada hasrat dan keinginan untuk lonjakkan potensi dan prestasi pekerja anda,boleh hubungi kami segera ditalian 019 4741209.

Seminar @ Bengkel `SBRB` boleh dijalankan secara separuh hari atau sehari penuh dengan bayaran yang cukup berbaloi dan mesra klien.

Kami bersedia membantu Organisasi anda dan para pekerja anda dengan modul kami yang high impact dan terbukti berkesan dalam melonjakkan prestasi warga pekerja samada sektor awam mahupun sektor korporat.

sekian salam sukses

Tn Abd.Ghani bin Yusof
Master Trainer/Senior Speaker
Konsultan Jana Insan
SP
019 4741209.

No comments:

PERTENGAHAN TAHUN DAH.EXAM KIAN DEKAT.MOTIVASI MASIH RENDAH?

 ALHAMDULILLAH. HARI INI SUDAH MASUK HARI KE 20 SAMBUTAN AIDIL FITRI DIMANA-MANA TERMASUK SEKOLAH & INSTITUSI PENGAJIAN TINGGI. 10 HARI ...