FACEBOOK:SYEIKH GHANI ALGANUNI

My photo
Pakar Motivasi,Speaker,Fasilitator & Trainer yang berkemahiran tinggi dalam program latihan kemahiran Interpersonal,Komunikasi,Team building dan kecemerlangan akademik.Program Parenting Skill juga disediakan.Mana2 organisasi spt Sekolah,Universiti,Kolej,Agensi Awam & Swasta bolehlah mengatur jadual untuk jalankan training.Motivator bertauliah dlm ESQ.ES2Q,NLP & Critical Thinking Moduls.Call/Mesej/Whatsapp:0194741209

Saturday, May 2, 2009

IMEJ BARU MOTIVASI DINAMIKA DIRI

assalamualaikum.....

buat para guru,kaunselor dan pendokong motivasi selamat bertemu diarena blog MODID ...
semalam aku dapati bisnes kad aku dah tinggal 2 keping saja...
akupun pergilah buat yang baru dengan imej yang baru..... moga ia lebih bererti dan memberi seribu makna buat aku....

tahun 2009 ni aku makin sibuk dan semalam 2 program aku lalui.....satu program di Gunung Jerai( khamis malam jumaat -30/4/2009 ) dan keesokkannya( jumaat - 1 mei 2009 ) aku berada dichalet Merbok untuk program motivasi SMK Merbok....

Setakat ni dah banyak aku pergi seperti Johor,Melaka,Selangor,Perak dan penang.

Kad baru aku nampak lebih `korporat` dan `nampak lebih segar dan bermaklumat` ...moga ia lebih menjurus kepada target aku untuk membangunkan `minda melayu`dan ` membersihkan jiwa` remaja islam....

Kepada pelajar-pelajar yang pernah menyertai ceramah motivasi aku,aku ucapkan selamat berjaya dan berikanlah sesuatu yang bermakna buat ibu-ayah,keluarga,guru,sekolah dan masyarakat setempat....

Kepada para ibu-bapa dan waris pelajar yang telah dan pernah mengikuti ceramah `parenting skills` yang dikendalikan oleh saya,tolonglah main peranan sebagai ibu-ayah sebaik mungkin,agar anak kesayangan kita akan lahir sebagai manusia berguna dunia dan akhirat.

akhir kata, sama-samalah kita bangunkan jiwa bangsa kita.....

sekian wassalam
Tuan Abd.Ghani Yusof
Konsultan Jana Insan
Sg.Petani.

No comments:

JADILAH INFLUENCER YANG TERBAIK BUKAN SETAKAT RAMAI FOLLOWER JER

 ALHAMDULILLAH.. DUNIA IT SEMAKIN CANGGIH DAN SEMAKIN MEREBAK DENGAN CEPAT.KALAU DULU FB JER JADI TUMPUAN.KINI BILA ADA INSTAGRAM DAN AKAUN...