KEPERCAYAAN PENGGUNA KEPADA SESUATU BARANGAN BANYAK DIPENGARUHI OLEH JENAMA @ BRAND ! JENAMA @ BRAND YANG KUKUH SECARA NORMALNYA MENGGAMBARKAN KUALITI !
APAKAH JENAMA @ BRAND ANDA ? APAKAH YANG ANDA INGIN SAMPAIKAN MELALUI JENAMA @ BRAND ANDA ! ADAKAH BRAND @ JENAMA YANG ANDA PERJUANGKAN MENJADI BRAND YANG UNGGUL & DIKENALI !
BRAND @ JENAMA SESEORANG MERUJUK KEPADA KUALITI DIRI KITA ! SEMUA ORANG DIKENALI ATAS SESUATU ASPEK,SIFAT,KAREKTOR @ PEMBAWAANNYA !
SELAKU PERUNDING MOTIVASI @ PAKAR MOTIVASI,BRAND YANG SAYA PERJUANGKAN IALAH `MODID` SINGKATAN KEPADA `MOTIVASI DINAMIKA DIRI` YANG BERNAUNG DIBAWAH SYARIKAT MOTIVASI & LATIHAN KESAYANGAN SAYA `KONSULTAN JANA INSAN`
BRAND `MODID` & `KONSULTAN JANA INSAN` MERUJUK KEPADA :
1- PERKHIDMATAN YANG CEKAP,EFISEN,BERKESAN & BERKUALITI
2- BARISAN MOTIVATOR YANG BERPENGALAMAN YANG LUAS
3- MODUL YANG DIPERJUANGKAN MENEPATI KEHENDAK KLIEN
4- PRODUK MOTIVASI & LATIHAN YANG DITAWARKAN KOMPETETIF
5-BAYARAN PERKHIDMATAN YANG SEPADAN & KOMPETETIF
6-PERJALANAN PROGRAM YANG TERANCANG & SISTEMATIK
7-PERKHIDMATAN PERUNDINGAN YANG BERDAYA SAING
8-KEPUASAN PELANGGAN ADALAH KEUTAMAAN
MAKA,PELIHARALAH BAIK-BAIK BRAND @ JENAMA YANG KITA PERJUANGKAN,SEMOGA IA MENJADI JENAMA YANG UNGGUL & MENEPATI KEHENDAK PELANGGAN.
APAKAH JENAMA @ BRAND ANDA ? APAKAH YANG ANDA INGIN SAMPAIKAN MELALUI JENAMA @ BRAND ANDA ! ADAKAH BRAND @ JENAMA YANG ANDA PERJUANGKAN MENJADI BRAND YANG UNGGUL & DIKENALI !
BRAND @ JENAMA SESEORANG MERUJUK KEPADA KUALITI DIRI KITA ! SEMUA ORANG DIKENALI ATAS SESUATU ASPEK,SIFAT,KAREKTOR @ PEMBAWAANNYA !
SELAKU PERUNDING MOTIVASI @ PAKAR MOTIVASI,BRAND YANG SAYA PERJUANGKAN IALAH `MODID` SINGKATAN KEPADA `MOTIVASI DINAMIKA DIRI` YANG BERNAUNG DIBAWAH SYARIKAT MOTIVASI & LATIHAN KESAYANGAN SAYA `KONSULTAN JANA INSAN`
BRAND `MODID` & `KONSULTAN JANA INSAN` MERUJUK KEPADA :
1- PERKHIDMATAN YANG CEKAP,EFISEN,BERKESAN & BERKUALITI
2- BARISAN MOTIVATOR YANG BERPENGALAMAN YANG LUAS
3- MODUL YANG DIPERJUANGKAN MENEPATI KEHENDAK KLIEN
4- PRODUK MOTIVASI & LATIHAN YANG DITAWARKAN KOMPETETIF
5-BAYARAN PERKHIDMATAN YANG SEPADAN & KOMPETETIF
6-PERJALANAN PROGRAM YANG TERANCANG & SISTEMATIK
7-PERKHIDMATAN PERUNDINGAN YANG BERDAYA SAING
8-KEPUASAN PELANGGAN ADALAH KEUTAMAAN
MAKA,PELIHARALAH BAIK-BAIK BRAND @ JENAMA YANG KITA PERJUANGKAN,SEMOGA IA MENJADI JENAMA YANG UNGGUL & MENEPATI KEHENDAK PELANGGAN.
No comments:
Post a Comment